Alla inlägg under februari 2008

Av Sofia - 3 februari 2008 23:58

Jaha då var helgen över skönt med sovmorron imorrn, det är juh jag värd, har inte blivve så mycket sova i helgen mn det gör inget alls :) helt klart värt det ;)


i fredas jobba jag sen hemma käka midda med mamma som fyllde år, sen en sväng till linda som hade förfest, singstar och pojkar hahah me like ;)


lörda jobba sova äventyr ;) haha me like to hahah


söndag slut som artist mn klev upp och jobbade sen mys kväll med pumorna.


ganska sköng helg mn nästa blir bättre, fest, födelsedag och grejjer. Ser Fram emot det :D


Det är en härlig tid nu, jag mår skit bra och allt känns bra. Synd bara att vissa aldrig ändrar sig och att folk inte står på sig. Blir så less mn mn det är väll sånt man får stå ut med, ajja skit samma orkar inte ödlsa mer energi på det.


Saknar Min Elsy. DU är så långt bort, kom heeeeeeeem :( *Massa Kärlek*

Nä nu blire nog soff läge om jag inte är för trött.


Nattinuffsan


Puss Hej



Ovido - Quiz & Flashcards