Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Sofia - 20 februari 2008 22:29

ja nu har man diskat och städat, fan vad duktig jag är när jag vill hehehe


skola idag då, var mycket intressant som vanligt, sen vart det midda hos pappa som fyller år idag. Grattis Pappa Igen :P

Imorrn ska jag på lindgården på min näst sista dag på praktiken, känns mycket bra fast lite tråkigt oxå mn har juh att göra med skolan så det räcker och bli över hehe. Sen ska jag och pappa ut på IKEA och handla vitrinskåp och ÄNTLIGEN ska jag få en ny lampa ovanför diskbänken. Man måste juh ha lyse, är juh inte sommar än hehehe

Min snälla pappa ska även hjälpa mig med min nya dator så jag får internet åpå den, vet inte vad som är fel det funkade juh hemma hos mamma och pappa? ajjja man är juh inte direkt super teknisk så det är tur att det finns dom som kan hjälpa till och VILL hjälpa till :)


Nä nu ska jag rosta en macka med leverpastejj, har vela haft det hela dagen mn i morse hade juh jag ingen el för de höll på att byta nån el grejj, hehe. Men det är tur att det finns knäckebröd  :)


Familje kvällen igår var great mn filmen söööög. Se INTE " Ett Öga Rött" Totalt vääärdelööös film. Tur att sällskapet fixade upp en bra stämning:)


Nä nu blir macka sen sova, jag är juh trött juhe...


Nattinuffsan


Puss Hej


Ovido - Quiz & Flashcards