Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Sofia - 6 februari 2008 23:39

Fjortis fylla is the shit!

Av Sofia - 6 februari 2008 21:36

4 dagar kvar!


jaha då var det onsdag kväll och det känns som matt jag har tusen saker att göra och det har jag juh iofs.

Ska städa, baka, grejja med både det ena och det andra, tur att man hunnit tvätta iaf :)


Har haft skola idag och det var juh skojj, fick ännu mer att göra haha mn det är bara bra så kanske man blir klar nångång :D det är juh mitt mål, jobba som en gris bli klar fort :D


Dagens Bästa: Pappas kommentar om penis aavjutaren han såg på affärn.

Dagens Sämsta: Att jag försov mig till skolan *suck*

Nä nu blir soff läge och invänta fråga olle, Me Like ;) hoppas det är några roliga med. Ska nog ta och skära upp lite melon det är juh aldrig fel. Mums :)


Puss Hej 


Ovido - Quiz & Flashcards