Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Sofia - 8 februari 2008 15:03

Ja idag har jag verkligen varit Bak Olga :D

3 utav 4 socker kakor vart bra ,den ena ville inte svälla som jag ville mn hade nog kanske för lite bakpulver i den, vad vet jag hehe är ingen bagare mn jag har ändå gjort det bra :D


Nu blir det till att dammsuga och torka golv sen midda och göra sig klar inför kvällens fest :)


Fick även främmane av emil två ggr idag hahah, det var mycket skojj :) var alldeles för länge sedan jag träffa han. roligt att surra med han och höra hur han har det och om han har nå skvaller :P hehe

Emil lovar att bli bättre på att höra av mig jag med :P ta en midda nån dag kanske??

 ajja få la se vad som händer :P mooohahaha


nä lika bra att avsluta  här och ta och städa klart så man kan koppla av sen och gör sig iordning och knata äver till grannen och sjunga lite.

Gjorde inte allt igår som jag skulle mn det tog jag igen idag och jag känner mej mycket nöjd över att för en gångs skulle så är JAG klar i tid :D känns mycket bra. Så du kan koppla av nu mamma :P haha


nä nu måste jag ta ut sockerkakan och börja göra tårtor :D


Vi som inte ses i helgen ha en kanon bra helg för det ska jag ha. Och till dom jag träffar Let´s Parteeeey! wooohoooo


Puss Hej

Ovido - Quiz & Flashcards