Alla inlägg under juni 2008

Av Sofia - 28 juni 2008 11:54

hej hopp! ja i går var det juh en härlig dag. hade väldigt väldigt skojj må jag säga :)


Var ledig och eftersom jag gick ch la mig typ halv nio i tordags så var jag uppe tidigt ,för första gången på ja jag vet inte huuur länge, på en ledig dag :P kändes dock väldigt bra :9


grejjad elite hemma mn sen for jag och zäta ner på stan hämta ut TAKIDA biljetterna . Vidare och hämta Bob, ut till birsta bolaget samt handla mat. hem till Bob och grilla mys mys :) vid nio packa jag ihop mina grejjer och drog vidare tänkte åka hem och sova mn jag var juh inte alls trött. Så jag ringde mia och de skulle till jättendal på dans så dit styrde jag min kos :) det var juh trevligt där mn vid halv 12 så åkte vi in till stan för damerna vbille festa till det :) Gick på olearys och där fanns det juh både bra och dåligt. NO Comments! hahahahaha


vid 3 så åkte vi på max och där träffa damerna två trevliga karlar hahaha de var juh skojj det med. TransaFOBI! hahahahahaha


satt där och käkade och surra så efter 4 i morse var tant sofia hemma.


upp och jobba kl 7 och nu är jag hemma och ska ta en powernap :) det är juh välbehövligt :) om man ska orka jobba igen kl 16-21


Nä nattinuffsan så länge! ikväll blir det tiiiidig kväll :P


Puss Hej och tack alla underbara för igår kväll *love You*



Av Sofia - 25 juni 2008 22:32

Halloj! ja idag har det varit jobb jobb och åter jobb. Sen kom min underbara arbetskamrat Linda W på ideen att åka på bilbingo ikväll!

Jaaa!!!! sa jag för jag har juh aldrig varit på nån sån.

Fick med mig Fru Zäta oxå samt Emma Linda Ws Kompis.

var rätt myckke folk och med våran tur så vann vi INGET! *#¤#/£ bilbingo!

Men det var skojj ändå :)


Annars händer det inte så mycket. ganska skönt det med :)


Lägger upp lite bilder sen festen hos mats och frida för att fira hennes lillebror som fyllt 18, nathalie *gull ungen* midsommar och så klart BILBINGON!

hahaha Enjoy!

Av Sofia - 23 juni 2008 20:30

och sofia hon äl tlööööööött!

mm det är hon så nu ska hon krypa ner i sängen och slå på en film och sova

tills solen skiner imorrn eller nått hahaha.

I am Like A 95 årig krääring, mn det bju jag på Ja det gör jag!

Nattinuffsan Puss hej

Av Sofia - 22 juni 2008 14:46

 hahaha detta är juh en fin bit ;)


Ja det har varit en rolig helg :) har haft jätte trevligt :)hoppas alla andra oxå haft en kanon helg :)


I fredags så vart det jag, frida och therese som var här och käkade gå midda ( bilder kommer ) sen såkom ida och daniel, egge och marie, robin mats och figge. Så det var en hyffsad lugn kväll :) skönt det ibland.


lördagen vart lugn hemma i soffan hos mor och far samt en tidig kväll. har inte sovit så här mycket på läääänge. så beuövde nog det :)


Idag är det söndag och vet inte vad som händer mn mn det visar sig. blir nog till att ta det lugnt i soffan och vila upp sig inför en 6 dagars jobb vecka huga huga....


Nä nu ska jag nog sätta mig på ballisen en stund :)


Puss Hej

Av Sofia - 17 juni 2008 12:16

Idag är ingen vanlig dag för det är LINDAS Födelsedag!

Hurra Hurra Hurraa!

Grattis Linda Gumman På 22 års dagen!

Hoppas du får en kanon dag!

Puss på´re gullhöna min ;)


Av Sofia - 14 juni 2008 18:16

ja då har jag gjort mig klar in för kvällen. ska strax knata upp till mats ch frida och se på fotbollen. är dock lite sen mn mn det bju man ju på hahahah


Hoppas på en kanon kväll eller jag VET att det kommer bli det :)


ha så skojj ikväll alla!


Party Party!!

Av Sofia - 13 juni 2008 23:30

Nomy - Cocaine

Av Sofia - 13 juni 2008 23:22

Lady gaga feat akon & colby o - Just dance

Ovido - Quiz & Flashcards