Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Sofia - 11 februari 2008 22:21

Ja idag har man varit trött huga huga, mn är fan inge piggare nu ändå, ska nog ta och göra kväll jag, helt sjukt var fan hundra år sen jag la  ig så hääär tidigt mn nån gång ska väll vara den första hehe lika bra så man får normal sömn igen hehe


idag var jag på skolan och fick reda på att jag fick praktikplatsen på lindgården, börjar nu på onsdag känns bra. Har även lärt oss om blodtryck och puls idag, det är mycket man inte visste kan jag upplysa er om :)

 mn det är juh tur att man får lära sig, mn det är inte alls så lätt som det ser ut, mn efter ett tag får man nog bättre rutin på det, ska äva på alla vårdtager jag går till hahah som man blir proffs :D


Nä sofia är inte pigg och ska även jobba 10 timmar imorrn så det är lika bra att ta och slänga sig i säng så man orkar med morgondagen.


Nattinuffsan!

Puss hej!


Hoppas det inte som jag tror!

Ovido - Quiz & Flashcards