Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Sofia - 5 februari 2008 23:24

Idag har jag fått mycket gjort, gjort masas sj även folk har gjort saker åt mig :)


Var ut en sväng på skopunkten och tänkte shoppa skor mn de som jag ville ha fanns så klart inte i min storlek, satan"! mn var kanske lika bra det har shoppas massa denna månad så det räcke roch blir över hahaha :)


sen hem till mamma och pappa tvätta och gjorde lite skolarbete, är inte klar så ska göra lite mer nu, lika bra då man är på G :D hehe


Midda med gänget tacos is good stuff :)


Linda sydde upp min kjol *Tusen Tack Puman Me Love You and the kjol :D*

kanske skulle kunna bli sömmerska du :D hehe


sen nu är man hemma och är fan trött, och det känns jävligt bra eftersom sofia varit så duktig på att vända på dygnet, mn imorrn så blir det upp tidgt för en hel dag i skolan. Ska faktiskt bli skönt att kliva upp i bra tid och itne slösa borta hela dan med att sova, mn sen på torsdag lär jag juh vara inne på samma bana igen haha jag är sämst  :P


Just nu känns allt fortfarande as bra. Livet leker folket :D

Hoppas detta håller i sig ett braaaaaaa tag eller varöfr inte för alltid :D det skulle passa mig som handen i handsken!


* Allt som jag tar på blir till Guld*

*Mamasan*


Kan det inte vara freda snart wooohoooo ajja den som väntar på nå gott väntar ALLTID för länge.


Nä ska väll ta en sväng med skoljobbet så man får sova snart.


Nattinuffsan


Puss Hej


Ni Är Det Bästa Jag Har! Utan Er Skulle Jag Inte Vara Jag

*Kärlek I Massor*


Ovido - Quiz & Flashcards