Alla inlägg under januari 2008

Av Sofia - 31 januari 2008 23:39

snor snor snor, fan hur mycket mer kan det finnas?? jag blir sååå less, orkar inte vara sjuk nå mer men men sånt som händer, har juh klarat mig så här länge så det är juh bra :)


jaha snart är man ett år till närmare 30 fan vad tiden går hörni, jag som har så mycket som ska göras får nog lägga på ett kål nu om jag ska hinna heheh


annars så mär jag väll helt OK skolan går bra och det mesta känns bra=)


ska jobba i helgen och det är ännu bättre så slipper sofia vara ute i staden och slira och göra slut på alla pengar hon har kvar haha måste spara till den 23.e hahaha då blir galejj


nä nu blire lite vindruvor och mys i soffan, fan alla köper ny soffa nu vill jag oxå ha en ny :( ajja får se när man har råd med det heheh


pappa beställde även min dator idag så hoppas att den blir bra när den kommer, börjar bli less på den här gamla bärbara skit högen heheh


De Ä Bar Å ÅK!

nattinuffsan


Puss Hej



Av Sofia - 29 januari 2008 01:35

Grym film och Mr handsome Kevin Zegers gör juh inte det hela sämre. Looking Good Mannen ;)

Av Sofia - 28 januari 2008 13:41

En kille står i hotellobbyn och ska checka in, då ringer hans mobil.....


när han rycker upp den ur fickan råkar han köra armbågen rakt in i bröstet på tjejen som står bakom....


båda rycker till och killen säger:

- om ditt hjärta är lika mjukt som ditt bröst så vet jag att du förlåter mig?!....


tjejen: - om din kuk är lika hård som din armbåge, så finns jag i rum 827!

Av Sofia - 28 januari 2008 02:05

Av Sofia - 25 januari 2008 01:58

Av Sofia - 24 januari 2008 01:05

Av Sofia - 21 januari 2008 23:18

Har nu fått bilderna sen helgens Sjöslag :P

Av Sofia - 21 januari 2008 17:07

Halloj! Äntligen mår man nårorlunda så att man kan skriva sig ett litet in lägg om helgensa bravader, och tillåt mig att säga att det inte var en dålig helg ;)


Sammanfattar den lite kort här, orkar inte skriva så mycket, måste fan lägga mig igen, hahah


* Rock Olga - Vilse i sthlm - Highlights - fylla - sjösjuk - köttbullar - trubadur - härligt folk - blå märken - dansa - bra musik - taxfreee - borttappat kort - fångad på film - härliga män - konstiga män - ensamma män - unga män - kaxiga män - massa män - efterfest - Takida - ramla - Luftgittar - nya moves - Varning av het vakt - porrfilm - the pick of destiny - Koskenkorva - sjunga i micken - hes - Kari Prety Woman haha -  aveny - efterfest igen - Flatnäve - Lakrisshots - Bibeln - stal täcke - och sist mn inte minst det allra bästa THE BAD TOUCH! Hejja Ansjovis ;)


Denna helg har varit underbar mn den har även varit väldigt hård, mn det var det värt. Börjar iaf bli liiite bättre idag, får se om jag kan äta nått sen haha annars har man juh lite sprit hemma oxå :P hahahaah


Detta ska göras om flickor, dock inte lika hårt eller jooo nästan iaf :P hahahaah


Back to fosterställning i soffan hehe


Puss Hej

Ovido - Quiz & Flashcards