Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Sofia - 10 februari 2008 22:46

Ja idag då har man blivit 22 år då, känns inte nå spec alls mn det är juh den åldern då det inte märks haha.


Helgen har  varit väldigt lyckad tycker jag. Fest på alnö i fredas sen hade jag fest igår. Mycket skojj och mycket blött :P heheh mn tårtorna vart juh bra iaf :D

 Skulle juh ut på krogen igår mn det blev inte så utan det blev fest hemma hela natten, lika bra det slapp man göra av med massa pengar på det :P


Tack för alla fina presenter! Nu ska jag köpa mig nått fint ;)


Idag har jag bara legat i soffan och myst:) skönt det, var juh jag värd så här på min födelsedag och allt :D


Nä ska nog ta och lägga mig och sova tror jag, är trött, jobbigt att fylla år och härja på :P hahah


Nattinuffsan allihopa och tack för allt i helgen :)


Puss Hej


Ovido - Quiz & Flashcards