Alla inlägg under augusti 2009

Av Sofia - 22 augusti 2009 15:14

Ja nu blire till att slänga sig i duscen och göra sig klar inför kvällens bravader!


Jag är peppad så nu blire till att höja ljudet och sen blire PEPP PEPP för fulla muggar!

har iofs peppat i flera veckor nu mn det är bäst så :)


Ha en kalas kväll alla för det ska jag :D


Pöss Häjj!


Botten UPP!

Av Sofia - 21 augusti 2009 17:17
,

Av Sofia - 21 augusti 2009 17:06

Ja peppad 'är jag, men det har juh med morgondagens stundande partajj att göra. ååhh PEPP PEPP vill ha lördag IDAAAAAAAAAAAAAG!

 

jaja den som väntar hehe och det ska bli så kul! mest roligt ska det bli att se alla som klätt ut sig hehe jag gillar juh det där med utklädnad jag heheh :D

 

Ida har jag jobbat 7-12 sen vart det en sväng på birsta med fam. Holmsten/ vikdal :) trevligt trevligt :) och oliver är juh en gla skit som man bara vill klämma på och gosa med :D

 

Nä nu ska ja dra några varv med damsugarn för inmorrn ska jag ha en liten hotellverksamhet här på korstavägen :) Inte varje dag det kommer gäster från umeå inte nej nej så nu ska ja grejja så blir det bra :)

 

Sen kommer älsklingen oxå och myser med mig :) ska se om vi hittar nån bra film att se i detta tråkväder mn samtidigt är det skölnt med sånna här egn dagar för då kan man sitta inne och bara mysa med gott samvete :) heeheh annars brukar det juh vara  att man får panik om man är ledig och det är fin väder och man sitter inne hehehe

 

ajja nu blire till att poppa nån bra musik och göra ett ryck! 

 

Ha en kalas bra helg alla! Bilder kommer efter helgens partajj :)

 

Pöss Häjj

Av Sofia - 18 augusti 2009 18:23

God Kväll mina vänner.


Jag får juh bara massa pikar hela tiden om att jag är kass på att blogga mn det kan mycket väl stämma oxå hahah mn shit happens when you party naked lixom :)


Livet leker på iaf Och jag är fortfarande kär och galen och hoppar runt på små moln och bara njuter av livet :)


Annars jobbas det på som vanligt.


Nu har juh mamma kommit hem från sin semester oxå så nu ska det köras igång och träna igen, gött gött, ska bli skönt känns att man slöat till sig över sommaren mn det får man juh göra har jag hört ;)


Sen så ska jag börja skriva mina uppsataser så jag blir klar med min sjukvårdskurs. Känner mig inte så värst peppad men jag vill juh iaf läsa kursen så har man det gjort plus att göra praktiken på sjukan ska bli intressant . hoppas bara man hamnar på någon rolig avdelning :)


Till helgen har Mia, Linda o Malin deras 23 åres fest! ARMY ARMY!

jag har varit och inhandlat lite grejjer idag så detta kommer bli kanon.

Sen har det blive lunch med mami på piccolo sen fika med elsy och en tur på stan :)


nu sitter jag hemma hos Erik och han har nyss åkt och tränat han, duktig duktig. jag tror att jag tar tag i den nästa vecka känns som att jag inte har någon tid övers denna vecka för det hehe.


Ja just det min gopropp PartyEmma aka Ekan kommer juh oxå ner denna helg och ska festa loss det så ja ska låna ut min lägenhet till hon och hennes karl som jag pinsamt nog glömt namne tpå mn tror det var Niklas mn får skylla på att vi bara träffats en gång haha man kan juh inte komma ihåg allt :)


Nä ser verkligen fram emot lördagen ja det gör jag. Så roligt när alla vänner kan vara med eller NÄSTAN alla.Inte EEEELLLIIIIIN för hon drar till sthlm så jag får väll knäppa massa kort och uppdatera dig :)


Nä nu ska jag ta och slänga mig i soffan och glo på lite Jerry Springer :) det finns bra sjuka människor alltså hahahahaha


Hare gött alla ska väll iaf föröska mig på ett nytt inlägg varje vecka nu :) det är juh trots allt kul att läsa alla andras bloggar så då får man väll skriva ihop nått så de oxå har nått att läsa :)


Pöss Häjj!

Ovido - Quiz & Flashcards