Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Sofia - 7 februari 2008 22:10

äntligen har man städat ochg rejjet, har bara golven kvar tills imorrn mn tänkte ta det när sockerkaorna är i ugnen :) tur att man tänker till ibland :D så imorrn ska det bakas så det står hääärliga till :D

för på lörda äre kalas och då ska man väll ha nått att bju på hehe


Dagens Bästa: Gay Galan och en hög Måns hehe


Dagens Sämsta : finns nog inget, jag har varit så jävla duktig idag :D *Stolt*


nu blir surr med la familia!


Puss Hej



Av Sofia - 7 februari 2008 18:48

Ja det är jag det. diskar städar plockar och grejjar för fulla muggar, var tvungen att sätta mig ner och ta en lite paus, hehe är liiite less om mans äger så. Jag fattar inte hur jag lyckas "skita" ner och dra fram så mycket grejjer hela tiden, det är juh tydligt att fru ågren måste ha ett köpstopp nu och ej införskaffa mer prylar, fast jag tycker juh inte att jag har så mycket grejjer mn det är juh en än gång bevisat för mig sj att det har jag juh, vette fan vart jag ska stoppa allt hahaha mn det ordnar sig annars finns juh alltid soprummet :)


Middagen idag var aaaaas gooood :D Kött potatis och champis sås, MUMMA! mätt och belåten är man så nu orkar man städa ett tag till hehe


Nä nu ska jag ta och fortsätta städa så man kan få vila liiite sen, var juh massa bra på tv ikväll bara för att jag måste städa :( jaja är inte hela världen.


Hare bra / Städ Olga

Ovido - Quiz & Flashcards