Alla inlägg den 3 september 2008

Av Sofia - 3 september 2008 16:45

Jaha då var man här då. känns bra :) skönt att komma bort lite och träffa nytt folk :)


Åkte tåg igår i 9 timmar, var ganska less när jag kom fram. vart försenade en bit utan för sundsvall då det var nån som irra runt på tågspäret och polise fick komma, det var ett väldans hallå :P men men fick en ny biljett i sthlm så kom juh fram tillslut. tror även att jag glömt min digitalkamera på tåget mn håller tummarna för att den ligger kvar hemma. får se vad mamma säger när hon kollat upp det :)


idag har vi inte gjort så mycket, varit och handlar, fikat hos elins svärföräldrar och bara tagit det lugnt. jag är helt slut efter allt tåg åkande igår.'

ikväll ska jag inviga bubbelbadkaret :) ska bli gött :)


det känns iaf bra att vara här nere igen. känns som hemma :D hehehe


Imorrn blire pluggning och sen vet jag inte.


nu äre bara att vänt apå ett samtal från min mamma om det blir bra eller dåliganyheter. Jag som ALDRIG tappar bort saker, det kan juh inte vara så att den är borta , det går juh inte hade massa fina bilder på den juhe :( ajja får ha lite is i magen och vänta tills hon ringer.


Nu ska jag hoppa på elin i soffan :)


Vi får la se vad som händer :P


Puss Hej

Ovido - Quiz & Flashcards