Direktlänk till inlägg 27 april 2009

Duktig!

Av Sofia - 27 april 2009 13:39

Ja det är bara förnamnt på vad jag har vare i helgen, är lite chockad sj över att jag haft sån diciplin :P

Har iaf fått huuuur mycket pluggande gjort och det känns jätte skönt :)


I fredas då vart det möte, klippning och på kvällen mys i bosvedjan med bella jocke linda och oliver :) Åt tacos sen avsluta vi med glass och jordgubbar.

 Hem sen och sova så man skulle orka upp på lörda morgon.


Klev upp på lörda morgon och mådde lite havl taskigt, trodde de va allergi mn tror jag fått en blandning av allergi och förkylning så har inte vare så pigg i helgen men men, Plugga hela lördan sen vart man bjuden på midda i matfors hos Elin med family så det var juh sköjj :) gött om inte annat :) mera jordgubbar :)

Sen var jag chaffis åt mia, oscar anneli o byman, trevligt de med :) har nog sett heeeeela sundsvall på denna helg :)


Sen for jag en sväng till Besmibus och surra lite skit oxå och

gjorde lite plans!

GOTLAND V.28 Here we come :)


Ja sen söndag så ringe bror och väckte mig, for ut på alnö och hämta han sen in på ica maxi och köpte färskt bröd så vi fick lite lyx frulle så där på en solig söndag morgon kl 10 :)


Smorde in mig med lite solskyddfaktor för annars hade jag nog inte klarat mig så bra som jag gjorde :P hehehe


Satte mig på Ballisen hemma hos mamma o pappa och plugga, gick juh kalas bra det med även om jag snora som aldrig förr hahah men de får man bju på för idag är det inge snorande utan bara halsen som jävlas mest :(

så står över träningen idag i hopp om att den ska bli bättre tills imorrn :)


Nä nu måste jag tillbaka till mitt pluggande för snart är jag klaaar wiiiiieeeeeeeeeee :D:D:D:D:D HÄPPY HÄPPY!


Bjuder på en fin bit av en konstig man :P


Pöss Häjj!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 19 juli 2010 15:55

Hej hopp i lingon skogen .   Blogga är inte min grejj har nog aldrig varit det men ger det iaf ett sista förösk. KOmmer dock inte bli så mycket  blogg dessa 4 veckor då jag ahr SEMESTER! Lovley. det går itne att beskriva med ord hur skönt det ä...

Av Sofia - 9 juni 2010 11:39


Japp Idag kl. 9.28 blev jag Gudmor till Lilla Kaylee. Hon är fantastiskt fin, ja ett litet underverk. Grattis Min Bästaste Vän Elin Och Hennes Underbara Karl Jocke. ÄNTLIGEN (som Gert Fylking brukar säga) är hon här eran Fina, söta, underba...

Av Sofia - 24 maj 2010 15:00


  Ja har varit sjuk .. buuhuuu....Erik var juh dålig innan jag åkte båt förrra helgen och tro inte att jag drog på mig den förkylningen oxå, låg 3 dar förra veckan men nu börjar der ordna upp sig :) och tur är väll det för sjuk har jag då minsan ...

Av Sofia - 14 maj 2010 19:39

Ja så där ja då har man packat klart inför morgondagens resa. Vi är 10 st tjejer som ska åka lite finlands båt :) ojojoj säger jag bara :)   Närå ska bli svin skojj så jag hoppas på bra musik, god mat , gott dricka och ett förjävla trevligt sälls...

Av Sofia - 11 maj 2010 17:50

Svar på din kommentar Sandra Loke. Vad jätte roligta att höra från dig och att ni köpt snelsve :) eller hur det nu stavas hahaha Klart vi kommer upp nått  i sommar och hälsar på. Var juh verkligen inte igår vi sågs. Då ses vi i sommar eller t...

Ovido - Quiz & Flashcards