Alla inlägg den 22 september 2008

Av Sofia - 22 september 2008 21:52

hej! Har inte så mycket att skriva nu. Har varit utan internet i 2 dagfar, fråga mig inte varför, teknik är inte min grejj men idag så verkar det juh funka så då är jag glad iaf :)


I fredags var jag och mamma på tjej kväll. Middag på blå huset sen var vi på bio och såg patrik 1,5. Mkt bra film. Den rekommendras :)


Lördag vart det utgång med jobbet det var mycket mycket trevligt.  Måste göras om :)


Nu blire lugnt på ett tag. för nu ska sofia bli en duktig tjej och bara plugga och ta det lugnt. Kan man behöva så blir det roligare när man ska ut nästa gång :)


Nu blire sova och kanske en film om jag orkar. imorrn ska här pluggas med fru hagman och sen studiebesök på hospice :) ska bli spännande :)


Nä nu måste här sovas så man orkar med morgondagen.


Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards