Alla inlägg den 4 september 2008

Av Sofia - 4 september 2008 18:51

Hej härliag torsdag! är inne på dag två och en halv nu då, känns som att dessa 2 veckor kommer gå fortare n veckan då jag var här på semester :( buuhuu


men det konstiga med att vara här är att varje gång jag kommer hit känns det som att jag alltid bott här eller hör hemma här. svårt förklara men så är det iaf hehe. Känns i vilket fall hur bra som helst att vara här nere.


Idag har jag pluggar och ringt lite samtal om skola och så, så man får lite mer kött på benen så att säga ( hahah som att det skulle behövas :P )


åker iaf till min kära kusin i oslo på måndag-onsdag nästa vecka. det ska bli väldigt skojj :) har inte träffat henne på ja jag vet inte huuuur länge så det var på tiden :)

Måste bara hitta till bussstation i gbg det kan juh inte va sp svårt men mitt lokalsinne är icke det bästa :P hahaha


Nä nu ska jag ta en dusch och mysa till det lite i soffan med elin och "hundarna" hahah nä de är söta när de inte fiser och ska bråka :P


Hare bra alla!


Saknar Mina Hjärtan Där Hemma *Kärlek*


Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards