Alla inlägg den 8 september 2008

Av Sofia - 8 september 2008 20:44

hej hopp! nu siter ag i världens snyggaste hus i norge med min underbara kusin :) resan hit gick bra trots att jag inte förstod så mycke hehe me det bju juh jag på :)


Vi har ätit gott och kommit till rätta eller jag iaf :p heheh dom andra är juh van.


Jennie bor här med hennes karl som nyss kom hem, hans lillebror och hans tjej kompis samt en kille som heter emil som inte är här nu men jag ska få sova i hans säng :)


Jag är iaf glad över att kameran är återfunnen men är lite arg på mig själv över att jag glömde den hemma, dax att sluta stressa heheh sofia the tids optimist hehehe'


Nu ska vi kolla på Ett Gott Parti och mysa till det lite, men jag kommer sannolikt att somna för jag är dödstrött trots att jag suttit på arslet sedan kl 9 imorse  heheh. Får skylla på "jetlag" eller nått haha


Imorrn åker vi in en sväng till oslo  och kikar lite, de ska bli skojj, har juh aldrig varit där Spännande Spännande!


hare bra alla!


Saknar mina pumor där hemma! Jag kommer snart så blir allt som det ska:) hehehe * kärlek till er *


Puss hej

  



Ovido - Quiz & Flashcards