Alla inlägg den 11 september 2008

Av Sofia - 11 september 2008 21:39

jaha då har man varit tillbaka i ett dygn i gbg då. Känns skönt, känns som hemma hahah konstigt.


har juh varit i Oslo hos Min kära kusin jennie i 3 dagar.har haft jätte skojj och dom bor bara såååå fint. där vill jag oxå bo, fast bara om huset ligger i sverige heheh jag gillar sverige norge är inte min grejj men hälsa på kan man alltid göra :) heheh


idag har jag inte gjort så mycket plugga en stund på morgongen men var bara såååå omotiverad och less men känner at jag börjar bli peppad nu så imorrn ska här pluggas :)


Nu ska jag krypa ner i soffan och mysa med elin och råttorna.


Nä Det är så tydligt att nu måste man göra nått åt detta! HEHEHE


Puss Hej


Saknar mina Underbara Pumor *Miss All Of You*

Ovido - Quiz & Flashcards