Alla inlägg den 12 september 2008

Av Sofia - 12 september 2008 21:20

ja kära vänner det känns som att amn har det , alltså fredag hela veckan hahah. Men det är väll både på gott och ont antar jag.


är nere i en liten formsvacka just nu men pratademed min vän Linda H förut idag och nu känns allt med skolan lite bättre :)


har fått lite gjort idag och sakta men säkert så kommer lusten tillbaka :) gäller bara att ge sig fan på allt!


Annars har jag fortfarande det kanon bra här nere och trivs som fisken i vattnet. Ikväll är det mys kväll med film. skönt skönt.


Imorrn vet jag inte vad som händer men hoppas på någt bra iaf ;) hihi


Nä nu ska jag krypa ner i soffan med fam Jansson/Falkdahl igen hehe Sofia the third wheel :P hahahah'


ha en kanon helg alla spec mina pumor som jag fortfarande saknar som fejn ;) love yoooou!


Puss Hej

Ovido - Quiz & Flashcards