Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Sofia - 5 oktober 2008 23:20

  • Fredag: Plugga med Fröken hagman sen Fest hos bella och Jocke.
  • ( bilder   kommer imorrn orkar inte lägga upp dom nu). Var iaf en lyckad kväll! hade mycket skojj! Även om jag fick hamburgare på golvet och ville koppla bort hjulen på min data stol hahahah

  • Lördag: Klev upp mådde sådär men inte dåligt mest seg så det var bra :) Studiebesök på Hospice. MYCKET bra. Är helt begistrad. Vilket underbart ställe!
  • Hade  även tänkt gå ut på kvällen men sen kom jag juh på att jag skulle vara fyllechaffis åt mamma plus att jag fick en fråga av min moster om att skjussa hem min kusin från timår till njurunda mitt i natten och snäll som är så ställer man juh självklart upp. Och det var nog ett bra drag för idag har jag mått bra fast man har juh varit lite seg men det skyller jag på årstiden :P

  • Söndag : Idag har jag inte gjort spec mycket åkte med Fru östamn och Zetterberg och käka sen åkte vi till Bågevägen och myste lite och nu ska jag fortsätta kolla på min film och sen sova för imorrn väntar en dag full med pluggning!

Nattinuffsan! Puss Hej

Ovido - Quiz & Flashcards