Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Sofia - 16 oktober 2008 23:42

Bjuder på ett litet film klipp. Mina tjejer vet vad det är ;) hehehe 


Hej jag kan inte sova! sällan! men ska föröska att inte gå och lägga mig i morrn efter jag skjussat mamam te jobbet utan kanske göra lite nytta hemm på morgonen. Har ni hört, det går juh emot mina principer så det bara sjunger om det men lägger jag mig kommer jag garanterat sova över mina och Lindas plugg dag och sånna traditioner går juh ej att bryta!


I går så var jag barnvakt åt Min favorit unge Nathalie! vi hade as skojj, fast liiite för skojj om du frågar mig men huvudsaken hon är glad :) ska inte leka skärmma nathalie lekan nnå mer iaf hahah inga fler olyckor hehehe blir så mycket vätt för mamma mia:P


Annars händer det inte så mycket plugg plugg, sen dop på lördag. Köpte present idag det komer bli as bra :)


Nä nu ska jag kolla lite på cityakuten och depsperate och sova.


Nattinuffsan Pöss hej 

Ovido - Quiz & Flashcards