Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Sofia - 11 oktober 2008 01:20

jahapp då var det fredag kväll. lite updates då!


I onsdas käka jag midda med hela familjen, var väldigt trevligt, var längesedan vi gjorde det ihop så där mitt i veckan och det var hur kul som helst :) Även att min pappa drog en fräckis som jag tyckte va skit kul men alla delar inte min humor ( det vet jag, tänker på köttbulls skämtet) men det bjuder juh jag på ändå.


Han sa det till min bror och det lät ungefär så här:

 Pappa: Tomas du ska passa dig när du ska ligga med en tjej och tar på dig kondomen och tjejen säger: Nähä du det blir ingen maskerad i min puppa!

Reaktion: Alla asgarvade!

Pappa: Tomas passa dig för då vill hon skaffa barn.

Hahahaha han är bra rolig den där Ernst :)

Kanske att skämtet måste upplevas men det var förjävla roligt iaf :) hahahah skrattar än åt det :P hahaha


sen vart det torsdag och det innebar plugg dag med fröken hagman. En mycket givande dag om ni frågar mig.

För alla som kanske inte vet så pluggar vi till undersköterskor och inte vilka som helst utan dom BÄSTA! så det så!


Sen idag fredag vart det jobb igen. var en väldigt rolig dag på jobbet då vi hade fest för pensionärerna. Mycket lyckad. Tur att mina kära arbetskamrater är så underbara och uppfinningsrika :) Det märks så tydligt när man varit borta från jobbet ett tag :) You ROCK!


Ja sen så har jag varit på skolan på möte idag med min mentor och där fick jag beröm och det känns mycket bra för sist fick jag skäll men det behövde jag för att komma igång igen. och nu är jag back on track som aldrig förr :) ska tom. plugga på en lördag hahah vad har hänt? I Don´t Know??


Sen ikväll har jag Umgåts med fru Zäta my lovley granne and sweet friend! Vi har käkat go middag och kollat på idol och lite diverse grejjer sen skjussa min mamma och sen en sväng på stan och hem. En mycket trevlig och lugn fredag. Det sprätter liiite i bena på mig men ska hålla mig nykter denna helg. :)


Nä nu är jag trött och ska sova lite för imorrn ska jag till mamma och tvätta för som vanligt finns det inga tvätt tider då JAG vill tvätta eller KAN! ajja inte lider jag för det :) man har juh för fan kläder i överflöd haha.


Nä nattinuffsan alla sötisar!

Pöss Hej

Ovido - Quiz & Flashcards