Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Sofia - 7 oktober 2008 18:29
http://www.youtube.com/watch?v=M2MhH6mBg58

Idag har jag JOBBAT! det var på tiden, det var så jävla roligt, nu märker jag hur mycket jag saknar alla arbetskamrater och hur bra vi har det tillsammans. Ska jobba imorrn med men sen blir det nog inge mer denna vecka måst ejuh plugga oxå men det är skönt att få ett litet brejk från skolböckerna.


Men på torsdag blire plugg Linda! LOVAR! heheheeh då ska vi få myyycket gjort :)


Är trött och hungrig och inte fanns den goda såsen på citygross heller så jag får väll ta och laga mig något annat, man kan juh inte bara äta en macak för man måste juh ha med sig mat på jobbet oxå hehehe

som fattig student har man inte råd att äta maten man kan köpa i restaurangen på jobbe längre hehehe även om det är billigt där :) men men jag kommer inte att avlida så det här fixar sig, tur man har lite ideer :D


Det var iaf förjävla kul att jobba idag :)


Nä nu ska jag gräva i kylen och se vad jag hittar :D

Hare bra Pöss hej 


Ovido - Quiz & Flashcards