Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Sofia - 2 oktober 2008 23:27

Av Sofia - 2 oktober 2008 23:04

Jag har lixom tappat lusten för att blogga, vet inte vad det är eller så har jag bara fööör mycket att göra för att ens hinna sitta och blogga, ja jag vet inte.


Mitt liv Snurrar på iaf som vanligt.

orkar dock inte skriva nå mer, tycker itne det är lika kul att blogga som förr. Men lite får ni veta nedan.


* Pluggar För fulla muggar, både själv och med underara fröken Hagman

* har varit och tagit upp päran, fiskat och mått allmänt bra i stugan

* Saknar Min Elsybobbyduviust!

* Imorrn Har Bella Kalas! Party Party

* Plugga Plugga Plugga Plugga

* Jobba lite hoppas jag att jag hinner med

* Sen hade jag bara tänkt leva la dolce vita som vanligt!


Mina underbra vänner, vad vore jag utan er? *Massa Kärlek*


Bjuder även på lite bilder som jag inte orkat ladda upp :)


Puss Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards