Alla inlägg den 13 april 2009

Av Sofia - 13 april 2009 20:46

Ja idag har jag varit i matfors hos elin heeela dagen. har lekt frisör. och jag måste juh säga att jag ä'r väldans nöjd över mitt resultat.

 För att vara första gången var man juh som ett proffs,

och ja nu vet ja vad ni tänker nybörjar tur bla bla bla mn det ignorerar jag :) för denna dam hade visst talang på att sätta i lös hår ,

 mm det hade hon!


Annars då? helgen har juh bjude på både det ena och det andra,

jag blir bara så förvånad över folk och hur de kan bettee sig ibland......

voj voj!


Annars så har Påsken varit lugn och jag har umgått med mina kära vänner och bara myst till det :) skönt skönt.


Imorrn blire plugga för hela slanten och nu efter jag kollat klart på färjan tror jag att jag ska ta och möblera om lite i mina garderober :)

mm det ska jag. det bara kliar i fingrarna på mig :)


Hare gött!

Pöss häjj!

Av Sofia - 13 april 2009 11:07

Massa Grattis Emil Och Sussie Till Eran Lille Son :)

Efter 18 timmar var han äntligen här :)

 

09-04-12 Kl. 23:45 :)


Ovido - Quiz & Flashcards