Alla inlägg den 24 april 2009

Av Sofia - 24 april 2009 14:54

Hej! jaha då vare fredag idag och jag har reda gjort mycket trots att klockan är lite hehe känns bra :)


Klev upp vid 8 duscha och grejja på tog bussen till skolan hade möte med min mentor och det gick juh kalas bra! Nu har jag fått reda på Hur gryma jag är, hehe tur inte bara jag som trodde de då hahahaha


Sen kom mamma och hämta mig for hem till dom och käka lunch och surra lite, sen ner till stan och satt hos frissan i nästan 2 timmar hehehe mn nöjd vart jag ( se bilder) är inte så olikt som jag brukar ha mn nu ahr jag mindre hår samet en snygg grejj på sidan som kändes förjävla kul. Hon kan den där Petra ;) hehe Är MYCKET nöjd iaf :)


Sen nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska bli 5 så jag och monchichi kan åka till bella :) Det vankas tacos och massa mys :) sånna fredagar gillar jag skarpt ;)

 ska även passa på att gulla lite med oliver oxå :)


Hoppas Alla får en kanon helg :)


Pöss Häjj!

Ovido - Quiz & Flashcards