Alla inlägg den 18 april 2009

Av Sofia - 18 april 2009 12:38

Av Sofia - 18 april 2009 12:21

Ja idag blir det ÄFENTYR! wiiihoo ska bli skojj som satan, mn har inte tid att berätta om alla plane rjust nu utan tar det imorrn eller så hehehe


Mn ser iaf fram emot en super trevlig dag/ kväll/ natt med

massa härliga pumor :)


Nä undra om det blir nå helikoper åkning , hoppas hoppas :)


bjuder iaf på lite bilder sen sist jag va ut,( orka inte lägga upp alla ) har juh vare en duktig tjej och typ sutte hemma hela månaden, mn fan vad jag har sparat pengar hehehe :) skönt att känna att man inte är helt pank så här en vecka innan lön/studielån :)


 Och Linda jag vet att jag inte kan stava på tangentbordet, mn jag gillar att skriva fort och du gillar juh mig så du låter mig stava fel hehehe det är juh lixom min "grejj"  hahahah


mn har iaf börjat fundera lit på folk som läsr min blogg måste juh tro att jag har Dyslexi eller nått som inte stavar som man ska och bara byter plats på bokstäverna som ja vill hehehe


mn jag har iaf inte Dyslexi, jag blir bara lite till mig då jag skriver och då gåre utav bara farten :) därav alla stav fel samt att jag aldrig orkar gå igenom mina inlägg och redigera om dom hahaha kanske ska börja med det då :)



Ajja Vi ses I dimman ikväll :)


Pöss Häjj!

Ovido - Quiz & Flashcards