Alla inlägg den 28 april 2009

Av Sofia - 28 april 2009 22:20

För jag har tagit studenten för jag har tagit studenten

för jag har tagit STUUUDEEENTEEEN!

FY FAAN VAD JAG ÄR BRAAAAAA! 


Ja det helt jävla overkligt! jag´är KLAR! jag fattar inte, såååå skönt:)

Men fy fan vad jag slitit idag mn nu äre klart och det vart bättre än jag trott med mina kära uppsatser.

Nu var man underksköterska då :)


Detta ska firas med att gå och kolla på en operation imorrn bitti :D

 hehe ingen sovis här inte :P


Sen på torsdag ska det firas ännu mer Skumpa och grejjer eller så blire lite jäger ;) hehehe


Ja än en gång FY FAN VAD SKÖNT! Detta är juh jag värd!'


Nån som vill med ut och fira ikväll?? hehehehe


Närå vi tar det på torsdag :)


Sååååå skönt


Sofia is HÄPPY HÄPPY HÄÄÄÄPPPPYYYY!! wiiiiieeee


Pöss Häjj

Ovido - Quiz & Flashcards