Direktlänk till inlägg 23 april 2009

vad tiden går!

Av Sofia - 23 april 2009 12:34

ja jag vet inte vart mina dagar tar vägen.....tog ett litet brejk nu från skrivandet, får juh fan skrivkramp :P hehe

 Solen skiner ute och här sitter jag instängd i min lägenhet, skulle vart gött med en balkong dessa dagar men menfår väll ta och bygga en sj kanske hahaha skulle se ut det då skulle HSB hugga halsen av mig :P hahaha


går iaf AS bra med skolan känner mig peppad till tusen men har börjat bli lite förkyld och det gillar jag verkligen INTE! har inte direkt tid att vara sjuk.....ajja får bara slå bort det fast vore bra att bli sjuk nu så man är frisk tills sista april då det blir festa utav ;) sen vore det bra att bli sjuk nu istället för då man ska börja jobba igen.....jaja få la se vad som händer efter nyår :P hahahaahah fatta du elin :P


nä tillbaka till plugget och ja Frida självklart drar jag med mig elin så ska vi se vad som kan göras :) kul att fota juh ;) hehe

 jag hör av mig nu när jag ahr ditt nummer igen hahahaha :P


Bjude rpå lite pics sen helgens bravader ;)


Enjoy!


Pöss Häjj!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 19 juli 2010 15:55

Hej hopp i lingon skogen .   Blogga är inte min grejj har nog aldrig varit det men ger det iaf ett sista förösk. KOmmer dock inte bli så mycket  blogg dessa 4 veckor då jag ahr SEMESTER! Lovley. det går itne att beskriva med ord hur skönt det ä...

Av Sofia - 9 juni 2010 11:39


Japp Idag kl. 9.28 blev jag Gudmor till Lilla Kaylee. Hon är fantastiskt fin, ja ett litet underverk. Grattis Min Bästaste Vän Elin Och Hennes Underbara Karl Jocke. ÄNTLIGEN (som Gert Fylking brukar säga) är hon här eran Fina, söta, underba...

Av Sofia - 24 maj 2010 15:00


  Ja har varit sjuk .. buuhuuu....Erik var juh dålig innan jag åkte båt förrra helgen och tro inte att jag drog på mig den förkylningen oxå, låg 3 dar förra veckan men nu börjar der ordna upp sig :) och tur är väll det för sjuk har jag då minsan ...

Av Sofia - 14 maj 2010 19:39

Ja så där ja då har man packat klart inför morgondagens resa. Vi är 10 st tjejer som ska åka lite finlands båt :) ojojoj säger jag bara :)   Närå ska bli svin skojj så jag hoppas på bra musik, god mat , gott dricka och ett förjävla trevligt sälls...

Av Sofia - 11 maj 2010 17:50

Svar på din kommentar Sandra Loke. Vad jätte roligta att höra från dig och att ni köpt snelsve :) eller hur det nu stavas hahaha Klart vi kommer upp nått  i sommar och hälsar på. Var juh verkligen inte igår vi sågs. Då ses vi i sommar eller t...

Ovido - Quiz & Flashcards