Direktlänk till inlägg 21 april 2009

Tisdag!

Av Sofia - 21 april 2009 21:08

God Kväll!


helgen var kalas bra, har juh åkt helikopter och grejjer i lördas med Bobby o Linda :) förjävla kul , vilken adrenalin kick och även 

att vi trodde vi skulle dö där en stund mn det gick bra ;)


sen for ja och bobby hem till mig och käka midda och gjorde oss klara inför kvällen :)


Vart förfest hos jennifer med massa härliga damer tror vi vart 10 st och en bög :) hehe


sen drog vi vidare på aveny, var dåligt med folk mn träffa massa gammal vänner och det var juh kalas skojj :)

Allt som allt hade jag jätte kul och Tack Ladies ;)


Sönda var en seg dag. tror jag sov mestadels utav den hahaha sjukt.....


Måndag vart det plugg och sen träning på kvällen. Skönt skönt :)


Idag har jag pluggat lite mera då, haft tvättstuga och grejjat. Sen träning med massa damer ikväll, de va skojj :)


vi har planerat att vi ska vara med i vårruset :) ska bli skojj jag har aldrig vare med i de förut så ska bli skojj :) hoppas bara det bli fin väder då :)


Nu sitter jag och är lite förbannad på Elin för hon dömde ut mig för att jag ska åka på en helg semester till umeå på MIN semester, De som åker är jag mamma mormor o moster ing-mari.

Ska bli mysigt tycker jag att få bo på hotell och bara ha det gött :)

Jag gillar min släkt och umgås mer än gärna med dom :)

Jag ser iaf fram emot resan :)


nu ska ja ta och försonas med elin och sen slänga mig i soffan :)


Bilder sen helgen kommer imorrn


Hare gött alla.


Pöss Häjj!  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 19 juli 2010 15:55

Hej hopp i lingon skogen .   Blogga är inte min grejj har nog aldrig varit det men ger det iaf ett sista förösk. KOmmer dock inte bli så mycket  blogg dessa 4 veckor då jag ahr SEMESTER! Lovley. det går itne att beskriva med ord hur skönt det ä...

Av Sofia - 9 juni 2010 11:39


Japp Idag kl. 9.28 blev jag Gudmor till Lilla Kaylee. Hon är fantastiskt fin, ja ett litet underverk. Grattis Min Bästaste Vän Elin Och Hennes Underbara Karl Jocke. ÄNTLIGEN (som Gert Fylking brukar säga) är hon här eran Fina, söta, underba...

Av Sofia - 24 maj 2010 15:00


  Ja har varit sjuk .. buuhuuu....Erik var juh dålig innan jag åkte båt förrra helgen och tro inte att jag drog på mig den förkylningen oxå, låg 3 dar förra veckan men nu börjar der ordna upp sig :) och tur är väll det för sjuk har jag då minsan ...

Av Sofia - 14 maj 2010 19:39

Ja så där ja då har man packat klart inför morgondagens resa. Vi är 10 st tjejer som ska åka lite finlands båt :) ojojoj säger jag bara :)   Närå ska bli svin skojj så jag hoppas på bra musik, god mat , gott dricka och ett förjävla trevligt sälls...

Av Sofia - 11 maj 2010 17:50

Svar på din kommentar Sandra Loke. Vad jätte roligta att höra från dig och att ni köpt snelsve :) eller hur det nu stavas hahaha Klart vi kommer upp nått  i sommar och hälsar på. Var juh verkligen inte igår vi sågs. Då ses vi i sommar eller t...

Ovido - Quiz & Flashcards