Direktlänk till inlägg 5 mars 2008

Wohoo

Av Sofia - 5 mars 2008 15:21

Fullständigt namn:  Sofia Kristina Ågren
Din ålder: 22 år
Födelsedag: 10 februari
Syskon: Lillebror Tomas
Hårfärg: Svart, mn naturligt är jag råttfärgad 
Ögonfärg: Gröna


Förhållanden

Har du pojkvän/flickvän: Nope
Hur länge har ni varit ihop: ??
Hur länge var ditt längsta förhållande?: Ett par månader
Vem kysste du senast: ......
Vad shoppar du helst: Kläder och skor
Har du några tatueringar/ piercings, och i så fall hur många, vart?: 4 st 

Hur många skor har du: Alldeles för många
Hur många byxor har du: Alldeles för många
Har du några smycken som kostat över 1000 kr?: vet ej

Favoriter


Färg: Svart, röd, grön
Mat: Kött ä Juh bra gött ;)
Killnamn: Wictor
Tjejnamn: Tindra
Ämne i skolan: Musik med Tomas det var grejjer det
Musik: All från hårdrock till dansband
Fras/mening/ uttryck: Hallådiust

Har du någonsin snusat: japp
Rökt: Japp
Hoppat bungee jump: Nope, kommer nog itne göra det heller
Brutit mot lagen: ja vem har inte gjort det??
Fått dig själv att kräkas: Nä föröskt men det gick ej haha
Nakenbadat: Nä dåligt med det
Varit kär: För många ggr

Extra grejer

Tar du droger: never did never will
Vad använder du för schampoo: Wella och h&s
Vad är du mest rädd för: Att mista nån jag älskar
Vilken bil skulle du vilja ha: En svart, snabb och frän bil ;)
Hur många msn kontakter har du: lite över 300
Hur många av dom är online nu: 25 st

Slutfrågor

Pizza eller choklad: Choklad det är gud gåva till kvinnan det :P
Tränar du: Nä mn borde
Hur ofta: Aldrig mn ska väll ta och dra mig dit nått framöver
Guld eller silver: Silver
Vilken film såg du sist på bio: Bourne Supremity eller vad den nu hette
Vad vill du helst av allt göra just nu: Bli klar Med Skolan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 19 juli 2010 15:55

Hej hopp i lingon skogen .   Blogga är inte min grejj har nog aldrig varit det men ger det iaf ett sista förösk. KOmmer dock inte bli så mycket  blogg dessa 4 veckor då jag ahr SEMESTER! Lovley. det går itne att beskriva med ord hur skönt det ä...

Av Sofia - 9 juni 2010 11:39


Japp Idag kl. 9.28 blev jag Gudmor till Lilla Kaylee. Hon är fantastiskt fin, ja ett litet underverk. Grattis Min Bästaste Vän Elin Och Hennes Underbara Karl Jocke. ÄNTLIGEN (som Gert Fylking brukar säga) är hon här eran Fina, söta, underba...

Av Sofia - 24 maj 2010 15:00


  Ja har varit sjuk .. buuhuuu....Erik var juh dålig innan jag åkte båt förrra helgen och tro inte att jag drog på mig den förkylningen oxå, låg 3 dar förra veckan men nu börjar der ordna upp sig :) och tur är väll det för sjuk har jag då minsan ...

Av Sofia - 14 maj 2010 19:39

Ja så där ja då har man packat klart inför morgondagens resa. Vi är 10 st tjejer som ska åka lite finlands båt :) ojojoj säger jag bara :)   Närå ska bli svin skojj så jag hoppas på bra musik, god mat , gott dricka och ett förjävla trevligt sälls...

Av Sofia - 11 maj 2010 17:50

Svar på din kommentar Sandra Loke. Vad jätte roligta att höra från dig och att ni köpt snelsve :) eller hur det nu stavas hahaha Klart vi kommer upp nått  i sommar och hälsar på. Var juh verkligen inte igår vi sågs. Då ses vi i sommar eller t...

Ovido - Quiz & Flashcards