Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Sofia - 21 mars 2008 20:59

Hallon! ja nu är det fredag kväll jag och bror har nyss kollat på Så Ska Det Låta och nu blire lets dance och sen kanske en film :)


Måndag och tisdag var det pluggning för sofia sen skola på onsdag sen på kvällen då myste jag och linda till det med först max mat, sen vart det lite vin, öl och cier samt ost och kex. Tack för en kanon kväll gumman *Kärlek*

 i torsdas vart det jobb sen när jag slutade åkte jag till mua och där var juh la familia och härjade:) sen hem och sova för att jobba idag fredag , slutade jag kl 12 sen åkte jag hem och packade för att sedan dra iväg till stugan. Och nu sitter jag här vi har käkat midda med familjen axelssons det är juh ett härligt gäng det :)


Imorrn så ska jag åka skoter :) wooohooo hääärligt :) det var juh ett bra tag sen. bror har juh köpt ett nytt åk man måste testa ;) det är så jävla gött att vara häruppe , detta behöve jag :)


Nä nu blire lite påskmust *mumma *sen ska jag kika på en film. vi hörs på söndag alla underbara damer och herrar!


Puss Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards