Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Sofia - 3 mars 2008 17:48

Jaha då var helgen över då, den har bestått av jobb jobb och jobb. Ver även fyllechaffis i lördas så det räcker för ett helt år haha, närå hade fan skojj som bara den, var en bra fylle chaffis kväll haah. Vart dock inte så mycket sömn i helgen mn får ta igen det imorrn då jag är leeeedig...wiiiiiiieee


Det var väldans akönt att jobba, vad jag älskar mitt jobb, ja det är bara så :) man kan juh inte alltid säga att man tycker det r så kul mn för det mesta är det inge problem att jobba, kan juh vara för att jag itne jobbat så mycket nu heller mn mn så kan det vara :) Älskar iaf mitt jobb och alla mina härliag arb kamrater ;)

Linda H och Co det var en Fin Idee det där tyckte jag, dax att kirra biffen bara :)


Nä nu ska jag laga lite mat och lägga mig i soffan är dö trött och slut, mn det är skönt att va det oxå :)


Mina Små Gullisar Kommer ikväll med wooohoo Skurt OCh Skurtelina, det är grejjer det :) Hoppas dom kommer iaf hahah, ska ta en powernap oxå innan de kommer hade jag tänkt :)


Kan Fortfarande Inte Förstå. Du Är Väldigt Saknad Niklas.


Puss Hej

Ovido - Quiz & Flashcards