Alla inlägg den 13 mars 2008

``

Av Sofia - 13 mars 2008 16:41

Av Sofia - 13 mars 2008 14:39

Ja då var det torsdag och veckan har gått alldeles för fort som vanligt. Imorrn är det fredag och en väldigt jobbig dag, man går konstant runt med en klump i magen. Det är Niklas begravning imorrn och jag hoppas att eller jag vet att det kommer kännas lättare när den är avklarad. Även om man inte fick ett bra sätt att säga hejdå på så är det ändå ett farväl för alla.


Det är det som gjort att jag inte mått så bra på sistone. Det vore mycket lättare om jag bara kunde släppa ut allt som finns inom mig mn jag kan inte hur mycket jag än vill, det är välidgt jobbigt, vet inte varför jag förösker visa upp en sida av mig där allt är Okej och att jag mår bra. För jag gör egentligen inte det. Men på nått konsitgt sätt inbillar jag mig själv att det blir bättre om jag bara stänger ute allt och känner absolut ingenting. Men jag VET genom att göra så , så kommer det att bara bli en till stor explosion snart, minst när jag anar det, det vill jag inte vara med om, men et är väldigt svårt att bara ändra sig hur man är och funkar. Önskar jag såååå kunde visa mina känslor mer än vad jag kan. Men jag tänker inte ge upp så lätt, jag arbetar på det varje dag och även om det kommer ta ett bra tag innan jag är framme så SKA jag komma fram.

Måste även säga att det är väldigt skönt att ha en blogg att skriva i när man känner att man inte orkar eller kan prata om allt som man känner. Man måste få allt som man t'änker på ur sig, och om det är genom att skriva här så är det väll oxå ett sätt antar jag. Jag Kommer Aldrig Sluta Kämpa!


ajja skönt att få det sagt iaf.


Imrogon åker jag även till fjälls och hälsar på min underbara kusin :) saknar henne så. Var huuur länge sen som helst vi såg varandra. Så det ska bir jätte kul och även skönt att komma bort ett tag. Man behöver det. Man måste ta han om sig sj oxå, även om det inte känns riktigt rätt att göra så när det är som det är nu med allt som hänt.


Vill bara säga till min Mamma tack för att du finns och gör allt bättre när det är dåligt. Älskar dig


Nu ska jag packa och skriva lite skolarbete mn känns som att jag inte orkar med nått sånt just nu mn lika bra att får det gjort.


Till mina underbara vänner. Jag kan inte säga med or dhur lycklig jag är att just NI finns i mitt liv och ger mig styrka och gläjde. Ser fram emotallt roligt vi ska göra tillsamans framöver. Älskar Er


var ett lite deppigt och känslosamt inlägg mn ibland behövs det med.


Have a nice day


Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards