Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Sofia - 16 mars 2008 23:00

Hej Hopp! nu är man hemma igen då, så vad har sofia gjort i helgen??

jag sammanfattar den lite.


Fredag. Begravning för Niklas, * Sov Gott Min Ängel *, var en väldigt fin begraving med mycket folk, fika, sen bar det av till fjälls för sofia. midda lets dans sen sova.


Lördag. Upp, frukost, åka skidor, lunch, åka skidor, AFTERSKI - ÖL - med ett skit bra band FEEJK! det var mycket kul. Midda Melodifestivalen Hejja Pirran som vann, Me liiike. Samt Björn My Man *dreglar*. Sen sova

'

Söndag. Frulle, skidåkning, lunch , packa, åka hem, åka tåg, myspys, hem och packa upp och känna lugnet.


Vill bara tacka mina munderbara mostrar och kusiner för en kanon härlig helg. Känner att jag fått ny energi. Tack för att ni finns och är så underbara.


Nu ska jag sova för jag är trött och slut. Imorrn blire nya tag och massa plugg.


Nattinuffsan


Puss Hej

Ovido - Quiz & Flashcards