Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Sofia - 2 mars 2010 15:12

Hej allihopa I AM AAALIVEEEEEE! hahaha


har världens blogg torka så det finns inte, har helt tappat lusten med allt vad blogg heter, läser knappt bloggar heller men men gör ett sista försök nu. Min kära vän Elsy bobby ville juh att jag skulle börja blogg igen så får väll göra de då så hon har nått att läsa på dagarna :)


Ja året bara rullar på och allt är bara bra med mig. Jobbet funkar jättre bra, mitt sambo liv funkar ännu bättre :) Är sååå lycklig så det finns inte :)

Allt är bara så sjukt bra så ibland måste man bara nypa sig i armen för att se ifall man drömmer hehe.


Jag har iaf börjat med en hårdträning. Nu är det slut på dessa svullo dagar :)

Är inte nöjd med mig själv och känner att det är nu eller aldrig. är peppad som aldrig förr :)

Har satt upp ett mål som är 1:a augusti så hoppas att jag hinner med det. Känns bra det är juh 5 månader så det ska nog gå eller det SKA gå!

Har suttit och gjort upp tränings schema oxå för de närmaste 8 veckor :) KÄnns mycket bra må jag säga :)


Ja annars då? Erik vart morbror igår för 3.e gången :) Häftigt!

Grattis Fam. Hammarstedt till er lille prins.


Nä nu ska jag ta och bädda rent i sängen och sen knata till jobbet. Blir jobb 16.30 - 21.30 idag. Skönt med kort kväll :)


Bjuder på en fin bit oxå :)


Hare gött alla!


Pöss Häjj!






Ovido - Quiz & Flashcards