Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Sofia - 7 mars 2010 17:31

Så skönt att va ledig :) Helgen har varit toppen bra .

Freda kväll vart städ/tvätt/mys kväll . Sen på lörda upp laga brunch lösa melodikrysset sen iväg och svettas på Helex. Hem duscha och svia om för att sedan åka och hälsa på lille Charlie . Åh gud så söt han va då och han såg verkligen ut som en liten bäbis och inte en liten gubbe som jag tycker många bäbisar gör första veckorna. Men inte lille Charlie :)


Erik får och kolla på innebandy som hans syster man spelade och jag for och handlade lite grejjer inför kvällens midda. Vart kyckling sallad med vitlöksbröd :) Gött gött


Idag har jag fått mina fina utväxt färgad av underbara Malin. Tur man har vänner med skills ;)

Sen har jag mest slöat hela dagen. Det får man göra på söndagar. Därför söndagar finns.


Erik kom nyss och berättade att det regnade lite, fan om det fryser på hur ska jag då kunna ta min promenad imorrn bitti?? jag har inga broddar :( jaja ska inte ta ut nått i förskott får se om det fryser på inatt, det lär juh göra det med min tur.....jaja bara vänta och se.


Det går iaf jätte bra med träningen, känns sååååå bra :)

Och imorrn ska det vägas för första gången får se vad vågen visar då :) om man ska skratta eller gråta :)


Var på Clas Ohlson idag och köpte en ny våg då jkag fått tips av Malin om en super bra våg. Hääärligt tänkte jag styrde audin mot birsta och inte på classes och införskaffade mig en våg. Glad i hågen for jag hem och skulle prova den, men då ville inte våg helvete funka!!!!!!!! GAAAAHH! Vi höll på ett bra tag och grejja mn tillslsut for jag tillbaka med den och gubben på classe grejja lite han oxå sen bytta han batteri och vågen funka. Skit grejjer!

Han sa att ibland så kan skyddplasten som ska sitta för batteriet glida av o0ch då dra batteriet ur. Men fel att fixa nån bättre lösning då.


Jaja nu har jag iaf en våg som funkar så imorrn blire spännande :)


Nu ska ja slå på senaste avsnittet av greys och försöka bli på bättre humör än det jag är på nu, är sjuk röksugen idag.......men hoppas det går över tills imorrn :)

Tur man har världens bästa sambo som står ut med mig ändå även fast jag inte är spec trevlig eller pratglad idag :(....<3 Erik DU är BÄST!


Bjuder än en gång på världens bästa reklam EVER!!!! :)


Pöss Häjj!

Ovido - Quiz & Flashcards