Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Sofia - 9 mars 2010 20:04

Hejsan!


Börjar med att bjuda på en fin lite historia jag hörde på jobbet :)


Det var en tjock svart man som träffade en ande.

Anden sa till mannen att han fick 3 önskningar och

han skulle uppfylla allihopa.

Mannen svarade : Då vill jag bli vit, smal och få mycke fitta.

Och vips så var han en tampong! :)


Hahha jag tycker den är klockren! :)


Annars då så rullar allt på, träningen går jätte bra men igårmorse så var jag upp 05:30 för min morgon pomenad och glad i hågen sptserade jag iväg på min runda, när jag kommit halvvägs så lägger jag en vurpa så klart, då det var plus grader och mycket halt ute plus en jävla massa rull grus!, jaja  ramlar iaf och ställer mig lixom på alla 4 och skrapar upp knäna och ena handen plus att mina nya tränings byxor numera är prydda med ett hål på ena knäet, men det ska jag laga nu ikväll :)


Så idag blev det ingen prommis men ett dest längra gym pass :) Gött Gött


Imorrn ska jag klippa mig hos världens ästa frisas :) Me Like :) sen ska jag även färga ögonfransar och bryn samt få bryna plockade :) känns skönt att ha en skämma bort dag :) det kan man behöva :)


Nä nu måste jag duscha om jag ska hinna sy och göra schema innan ja somnar :)


Pöss Häjj!

Av Sofia - 9 mars 2010 20:04

Hejsan!


Börjar med att bjuda på en fin lite historia jag hörde på jobbet :)


Det var en tjock svart man som träffade en ande.

Anden sa till mannen att han fick 3 önskningar och

han skulle uppfylla allihopa.

Mannen svarade : Då vill jag bli vit, smal och få mycke fitta.

Och vips så var han en tampong! :)


Hahha jag tycker den är klockren! :)


Annars då så rullar allt på, träningen går jätte bra men igårmorse så var jag upp 05:30 för min morgon pomenad och glad i hågen sptserade jag iväg på min runda, när jag kommit halvvägs så lägger jag en vurpa så klart, då det var plus grader och mycket halt ute plus en jävla massa rull grus!, jaja  ramlar iaf och ställer mig lixom på alla 4 och skraopar upp knäna och ena handen plus att mian nya tränings byxor numera är prydda med ett hål på ena knäet, men det ska jag laga nu ikväll :)


Så idag blev det ingen prommis men ett dest längra gym pass :) Gött Gött


Imorrn ska jag klippa mig hos världens ästa frisas :) Me Like :) sen ska jag även färga ögonfransar och bryn samt få bryna plockade :) känns skönt att ha en skämma bort dag :) det kan man behöva :)


Nä nu måste jag duscha om jag ska hinna sy och göra schema innan ja somnar :)


Pöss Häjj!

Ovido - Quiz & Flashcards