Alla inlägg under januari 2009

Av Sofia - 9 januari 2009 14:01


Happy!


Happy!



I am So HAPPY HAPPY HAPPYYYY!!!



Happy!


Happy!

Av Sofia - 8 januari 2009 17:29

Jag är trött och förkyld, me wanna bli bättre!


Jobba natt har juag gjort denna vecka så ahr vänt totalt på dygnet VÄRDELÖST!


Mn nu har jag och min kära granne iaf bokat biljetter till våran kommande tripp :) Ska bli GREJT! Big City Life


Annats så var juh jag och Fru Zäta uppe i min stuga i helgen och hade mysigt, åkte på skotran i minus 25 hahahah mn de gick bra :) fint vare iaf :)


Nu ska ja laga lite midda kurrikurr i magen :)


Jag vet inte hur jag ska göra


Pöss Häjj!



Av Sofia - 5 januari 2009 15:39

Åre 08/ 09 .

God Damn vilken resa!



* Snö, Kallt, Alkohol, NORRMÄN, Pule, Mat, Röka, Bygget * 

* GOTT NYTT ÅR * 

* Smegma, Liselott, Rigmor, Olga * 

* Varningar, Galet, Fylla, Party Party *

 * Åka Bil, Mykke Folk, Sjukhus, Nachspiel, Grannar * 

* Fresh Fresh Clean Clean, Uddevalla, Realese Me * 

* Gäääs Gäääs *

* Ramla, Solbrillor *

* Tappa Rösten, Leka Tolk *

* Moona, Snygga Män, Skratta * 

* Hosta, Vakter, 2:an, Dansa och Mer Varning *



Detta är en Resa som ej går att förklara med ord.

Bilder finns på Facebook.



Tusen Takk Detta Va Kempe Fint!

Ovido - Quiz & Flashcards