Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Sofia - 30 januari 2009 13:54

Vaknade vid kl 9 idag, kändes skönt att ha lyckats vända till baka på dygnet me liiiike :). Just för tillfället håller jag på att städa eller har juh tagit en paus för att blogga lite, har varit väldigt dålig på det sista tiden  mn skriver man inte på några dagar så glömmer man lixom bort bloggen lite hehe


Senare kommer mina goda vänner Elsy Och Fru Z hit och vi ska käka midda ihop för att ladda upp ordentligt inför kvällen SPELKVÄLL! :)


packa måste jag oxå göra för imorrn så ska Olga och Lise-Linda härja runt i sthlm :) wiiiiiiiiiieeeeeeee jaaaaaaaaaaaa


Känns som att denna helg kommer bli bäldigt rolig och jag gillar juh när det händer grejjer :)


Nä nu ska ja ta och dansla loss med dammsugarn lite ;)


Have A Great Weekend! Det ska jag iaf ha :P


Pöss häjj!

Ovido - Quiz & Flashcards