Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Sofia - 28 januari 2009 21:12

Ja ett glas vin skulle inte sitta helt fel, skulle ha tagit fröken hagman på allvar! gaaaaah!


ajja lika bra med vatten med en citron skiva oxå :P hahaha

 "lyxade" till det.


Idag har det varit skola, första dagen på psykiatri kursen. AS BRA lärare och det är juh det viktigaste, för han berättade massa historier om patienter han mött så man både fick  höra hur det är i verkligheten och hur man sätter sin teori i praktiken.

 Mykket bra dag även om man är lite seg sista timmen mn vi klarade det :)


Annars så tränas det för fullt och jag försöker leva nyttigt, mn just nu vet jag inte om jag är så peppad

 mn snart är allt över och då tas det ordentliga tag :)


Imorrn ska jag och fröken hagman ha plugg dag.

 nu äre hårda bud och det är BRAAAA för jag har vare lite lat nu

mn nu är jag tebax :)

wooohooooo


Ser fram emot helgen som fejn då jag och lise-linda ska göra sthlm osäkert! STHLM BABY!


bara så alla slipper undra så var 14 juni ett insiderskämt med mig själv hehe mn måste juh få skriva sånna med hahaha


nu ska jag ta och skala en apelsin och kolla på Made In Sweden för det är juh jag oxå, TROR jag, har då inte hört nått annat.


Det är NU det Händer!



Hare gött


Pöss Häjj!

Ovido - Quiz & Flashcards