Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Sofia - 26 januari 2009 15:07

gjorde ett avbrott i min uppsats och kikade ub lite på youtube och hiy´tta denna helt sjuk roliga mn ändå störda video.

Ibland skämms man över att va svensk hahahaha men istället för att skämmas så tar jag och bjuder på videon i stället :)


HAHAHAHAHAHAHA!

Av Sofia - 26 januari 2009 10:38

Haha magisk och magisk vet jag inte mn det är iaf väldigt myyysigt när det SNÖAR! me like ;)


Nu skulle jag vilja ha en varm kopp choklad och en limsmörgås med falukorv, det är grejjer det ;) hehehehe


Men tyvärr fick man inget av det då min kyl SKRIKER efter mat, mn ska flörta med min mami och se om vi kan svänga in på affärn efter gympan eller före :)


Nä vad har hänt i helgen då? inte spec mykket lugnt och skönt hare vare :)

i fredags jobba jag sen kom friday en sväng och surrar lite skit, sen hem till päronen och låna bilen, for en sväng till elsybobby och co. in the matfors sen var tant sofia trötter som få så det blev en tidig kväll :)


Lördag var jag nästan uppe med tuppen hehe helt sjuuuukt :) åkte till mormor med family en sväng och hjälpte henne med lite grejjer, Hon ska juh nämligen flytta till typ gården bakom hennes hus haha, men hur som haver så kommer det bli kalas bra och det bästa av allt är att Mormor tycker det känns kul och bra. Det är juh huvudsaken :)


På kvällen skulle jag och elsy på bio mn båda kände att nääää mysigare att vara hemma och kolla på körslaget. Och det var det :) SÅ i käka och bara fläkte ut oss i soffan hahahaah


sen så hörde elin att det poppades musik och härjades så vi gick över till grannen Peter där det var kill förfest, Mykket skojj må jag säga, Träffa folk som man inte sett på evigheter Sånt är juh bra roligt :)


sen så var klockan ganska mykket och bobby min vän måste hem till the hundar så jag skjussa hem henne och sen så intog jag sängen med lite Samantha Who så nu är säsong 1 avklarad :) Mykket rolig må jag säga :)


Och idag är det snö snö snö plugg plugg plugg :)


Jag känner mig på G :)


14 Juni Det är DÅ DET HÄNDER! hahahahaha

Have A Snowy Day!


Pöss Häjj

Ovido - Quiz & Flashcards