Alla inlägg den 19 april 2008

Av Sofia - 19 april 2008 15:59

ÄNTLIGEN som Gert Fylking brukar säga! Äntligen är jag frisk. det är lovley att kunna äta igen att kunna sitta upp utan att må illa. Livet kännas mycket ljusare en sån här dag :)


Nu ska jag föröska laga nån slags mat som jag sedan ska avnjuta här i min lilla lya. Ikväll blir det mys med mig sj i soffan då jag inte vågar mig ut i den stora världen riktigt än.


Lilla Belly har juh insjuknat nu oxå i den hä'rliga magsjukan. Fy fan för magsjuka sen även med den magen. 4 veckor till förlossning ojoj inget jag unnar henne driket...Krya p+å dig gumman :)


Nä nu ska vi se om jag hittar nått culinariskt att lagga eller hur det nu stavas. Felstavningar bjuder jag på. Känner att jag måste öva upp min skrivförmåga igen hahahaha


Puss hej!


Frisk Is The Shit! 

Ovido - Quiz & Flashcards