Alla inlägg den 9 april 2008

Av Sofia - 9 april 2008 16:19

Läste Malins blogg och hon utmanade mig då att skriva svar på dessa fåror. Undrar om man kommer ihåg nått?? jag är juh så dålig på att komma ihgå sånt. hahahaha mn gör ett tappert försök :)



Vad gjorde du för 5 år sedan?
2003 Ja vad gjorde jag då? Gick i gymnasiet och levde la daloce vita antar jag. Inte mycket som ändrats från dagens liv hahahah 

Vad gjorde du för 10 år sedan?
1998 Ja då var jag 12 och åkte typ skidor JÄMT! hann inte med så mycket mer.

Vad gjorde du för 15 år sedan?
1993 Jaha då var man 7 bast och det måste väll ha vare den bästa tiden det, skolan var kul, livet lekte och jag kunde tvinga min bror att leka hårfrisörksa med mig. Det är nog det bästa :)


Vad gjorde du för 20 år sedan?
1988 Jaha 2 år gammal säg det var man höll på med då? mn nått rackartyg antar jag :P


Vad gjorde du för 25 år sedan?
1983 Ja om 3 år kan jag svara på den. För då är det 25 år sen jag föddes. Shit vad gammal man börjar bli huga huga * ålders nojja * :(

Av Sofia - 9 april 2008 16:12

Ja nu sitter jag här och har tagit ett lite brejk från mina uppsatser, känns bra att man är en bit på väg iaf :)


Var uppe tidigt imorse och skjussa mamma till jobbe sen bror till skola, Tror jag ska starta taxi verksamhet hahahaha men det är juh det man får betala då man lånar bilen :) mn det gör mig inget bra att komma upp på morgonen som vanligt folk, fast jag är juh lite sämst som alltid lägger mig igen när jag kommer hem och sover ett par timmar. ajja måste nog skippa det och sen får man väll sova en stund på eftermiddagen eller nått. Det löser sig nog ska ni se.


Till helgen blire stugan och skoter. SKöjj Sköjj, måste juh passa på innan all snö försvinnermn kollar man ut idag så är det juh knappast nån risk. Jag Älskar Snö Mn nu får det va nog. Ja det får det! hahaha


Nä tillbaka till mina uppsatser.


Pöss Hej


Mycket bra låt Med En Gamnucka och en Hunk ;) hahahaha 

Ovido - Quiz & Flashcards