Alla inlägg den 10 april 2008

Av Sofia - 10 april 2008 17:13

ja idag är en plugg dag, har även vare på skolan och haft möte med min handledare och fått typ 100 pappar till att göra...suuck, ibland orkar man bar ainte mn jag ska icke ge upp ICKE!


sitter och väntar på att mamma ska ringa så ska hon få igen bilen. Skönt slipper man kliva upp halv sju imorrn då man är ledig. Har som sagt varit taxi heeela veckan. Imorse skjuss ajga mamma vid kvart i sju sen hem käka frulle sen ut te alnö och hämta min lilla bror som skulle te skolan. Sen hem och så sov jag nån timma skönt skönt. det var juh jag värd mm det var jag :)


Det var då en jäääävla massa snö, vart är vååååren? jag har iaf vårkänslor, iaf så hade jag det tills för nån dag sen. Mn hoppas tappert på att de ska komma tebax soooooooon :)


Nä man kanske ska plocka fram nått ur frysen som man kan käka te midda?? mn är sååååååååå less på mat huga huga.....mn äta bör man hehehe


Vill ha mer bilder! fel att va hemma nångång, vad som nu är ditt "hem" :P hahahahaha


back to the plugg


Pöss hej


Pöss Hej

Ovido - Quiz & Flashcards