Alla inlägg den 1 april 2008

Av Sofia - 1 april 2008 16:29

Av Sofia - 1 april 2008 15:52

Tjena! Ja då var det tisdag, vad tiden går fort. Har suttit och skrivit en liten uppsats nu till skolan,

mn fortsätter imorrn så att den blir klar innan vi åker.


Känns såååå bra att åka bort ojojoj.

 Det är juh jag värd, även om jag har varit borta mycket nu på sista tiden,

så är det aldrig fel med en till liten tripp:)


Detta år har varit mycket bra och jag känner att jag börjar få ordning på det mesta. Bara det gör juh att man mår såååååå bra.


Ja på torsdag blire en tripp till fjälls, ÄFENTYR! wiiihooo me liiike ;)


Nu ska jag duscha och vänta på min mamma för vi ska leka med varandra lite sen blire plans a´la Milfen...hahahah men inte DEN milfen hahaha utan Milfen miano :D hahahah


Kommer bli en kanon härlig helg med skidor och go dricka. Måste göra lite skivor oxå samt packa och tvätta, får

nog kolla om det finns nån tvätt tid imorrn annars har jag juh det mesta tvättat mn skulle juh behöva tvätta lite fast kanske skiter i det oxå :P

hahahaha finns juh roligare saker att göra:) mycke tvätt surr nu i onödan haha i brist på annat hahaha


Nä nu blire duscha och fixa musica.


Jag Finns Här För Dig Lillebror Om Det Är Nått, Vad Som Helst. Vet Att Du Inte Har Det Lätt, Men Ska Göra Mitt Bästa Som Storasyster För Att Ställa Upp Och Hjälpa Dig. Älskar Dig!


Hare bra Pöss Hej!


Dagens Låt : Jordin Sparks Feat Chris Brown - No Air ( gryyyyym låt )

Ovido - Quiz & Flashcards