Alla inlägg under juni 2008

Av Sofia - 13 juni 2008 23:09

Japp då var man liiidig i helgne då, skönt skönt. känns konstigt nog som att jag behöver det :) idag jobb sen hem till mamma och pappa midda och lite pyssel. fixade med min tvätt.

Åkte till idag en sväng och sjöng lite, vann iaf EN gång det är juh bättre än ingen :P hahahaha


nu är man hemma igen och ska krypa ner i sängen och kolla på lite gamla OTH. det är grejjer det :)


Imorrn blire Kalas Hos frida och mats skojj skojj :) wiiihoooo :) Och man får icke ICKE! glömma fotbollen. Det är juh ett måsten! även om vi kommer få spö. hahah hejja sverige.


nattinuffsan


Pöss Hej


Livet Är Så Underbart Just Nu!

Av Sofia - 11 juni 2008 22:17

Grattis Till Studenten Min Kära Bror!

Hurra Hurra Hurra!

Av Sofia - 10 juni 2008 16:39

Ja fick lite skäll utav min kära vän Elsybobbyduviust om att sofidiust är för dålig på att blogg. Och Ja mina vänenr det stämmer mycket bra mn har varekn hunint eller orkar har vare väääldigt upptagen den semaste veckan juhe.


I torsdags vart det utgång med jobbet. Skojj skojj! Vilka underbara arbetskamrater man har :) tur är väll det :)

 Fredag jobbar kväll sen träffa jag Emma från Ume på olearys och surra lite skit med henne. var mycket skojj att träffa henne. har itne gjort det sen ja jag vet inte nääär så det var på tiden :)


Lördagen jobb hem och käka midda med päronen gött gött. Sen hälsa jag på egge och marie, linda och robban i bosvedjan där de hade par midda hahaha sofia var det femtehjulet as usual ! hahaha nädå jag är helt nöjd med att vara det :)

Sen åkte jag till mia som var hos linda i skb. ner på crusingen en sväng och snurra runt stan. sen hamna vi påa veny där årgång 72 hade klassfest. hahaha det var juh oxå trevligt . Han i bandet var inte fel flickor ;)

skjussa bror en sväng sen hem och sov. sen upp på söndag och jobba 14 timmar ojojoj fast det gick välidgt bra. tur man är ung och fräsch så att säga ;)


jobb måndag sen dejt Friday på kvällen. Mycket trevligt :)


Idag är jag ledig och är hemma hos päronen och hjäler till att grejja med tomas student som är i morgon :) Grattis Älskade Bror :)


Nä back till buisness:)


Puss Hej

Av Sofia - 5 juni 2008 16:51

Torsdagen: Mindre tandvärk, fått i mig 2 mackor,

käkat penicillin, Midda med Jobbet för att fira en som fyllt år, 

42 grader i solen, svettas,

nu ska jag göra mig fin :)


 det är hopp om livet nu iaf!

Puss Hej 

Av Sofia - 3 juni 2008 19:14

har inget att säga idag är bara less och har jääävligt ont. och besöket hos tandläkaren gjorde inte saken mycket bättre. Visdomständer borde inte finnas. Hatar att ha Tandvärk. Nu ska jag föröska få i mig lite nyponsoppa eller en yoghurt. Men det är inte så jävla lätt när man inte kan svälja eller tugga :(  

Nä nu kryper jag ner i sängen och tycker synd om mig själv.


Hej dåååååååååååå

Av Sofia - 1 juni 2008 22:00

jaha då var man tillbaka i sundsvall då. Har haft 4 underbara dagar nere i Vårgårda med Min elin. Tack ska du ha.


Åkte natttåg med ida och elin+ voffarna på onsdag natt. ida sov med mig och det gick väll bra förutom att hon var vildare än vildast . Snurra runt som ja jag vet inte vad haha vart itne mycke sömn mn hon sov då iaf och det var väll huvudsaken. Komfram på torsdag morgon och då hämtade Evy oss vid tåget och jag och elin for hem och sla oss i soffa en sväng  och sov sen lite promenad och massa mys bara för vi var juh helt slut efter att inte ha sove nått alls.


Fredagen besot dutav shopping i Boråååås. Fick min jacak och kivällen var räddad :) katarina följde med oxå mn alexander han gillade mig inte så skarpt, så mn efter ett tyag mjuknade han till sig mn sen vart han grining iaf hahahaah mn det får man väll bju på :) efter shoppande for vi hem och fixade i ordning oss och käkade sen bar det av på maskerad fest :) Förjävla roligt var det mn nu har man blåsor på fötterna och ett par strumpbyxor mindre är man mn det får man oxå bju på :) Men det kändes som det var flera mil hem iaf hahahaha aj aj aj,ont ont ont.


På lördagen så åkte vi in till alingsås och käkade lite bakis mat. sen handlade vi även middagasmat för kvällen. grilalt med massa goa grejjer vart det. Vi for även en sväng på crusing i Tröllhättan eller hur det nu stavas :P. Massa fräna bilar och fränt folk. Var iaf skojj vi var även lite busiga där på slutet tycker juh jag iaf ;) hihi


Sen idag söndag åkte jag hem det kände mindre roligt ska jag säga. Men som tur är kommer dom snart upp hit te sundsvall :) wiiieeee me längtar :D


Bjude rpå lite kort sen fredagens härliga fest och by the way så vann juh mitt och jerrys lag i fem kampen. Jag är iaf BÄST på att kasta boll genom ett bollplank :) Sofidiust Rocks!

Det är bra konstigt det här

Pöss hej 



Ovido - Quiz & Flashcards