Alla inlägg den 22 april 2010

Av Sofia - 22 april 2010 21:36

Ja just det glömde.   


ELIN, Nu kniper du ihop för min Gud dotter får då inte komma

då jag inte är hemma!! :):)


 

Av Sofia - 22 april 2010 21:27

God kväll bloggen alla mina 100 000 tals läsare ;) hahahaha


Läget är bara fin fint här :) Känner mig peppad till tusen idag. Jobbat min sista dag för denna vecka så nu är jag ledig fre-sön. gött gött. Ska juh ner på bröllop till Strängnäs då Eriks kusin Jesper ska gifta sig på lörda.


Vi ska bo på hotell och ha en super mysig helg :) Ska bli sååå skönt att få va ledig och åka bort.


I tisdags så hade jag en helt super bra dag. Träna kl 8 sen frull med mormor i njurunda. Och när jag ändå var där ute passade jag på att åka och hälsa på Maria i deras nya hus. Mycket fint må jag säga :) Och roligt att träffa lilla sötnöten Nathalie oxå. Hon är juh bara för gå alltså :) Efter besöket åkte jag hema och lalla på ett tag för att sedan åka med Mamma ut på birsta och shoppa lite.

Skulle inte handla så mycket men det vart juh en del ändå hihi men det var bra fina saker må jag säga :) ME LIKE!

Hittade en rosa klänning som jag ska ha på bröllopet på lörda. Jag kommer va smokin hot ;) hahahaha


Annars har det bara varit jobb och träning som varit på schemat.


Hade även en underbar dejt med Erika idag och nu är jag peppad till tusen. NI ska nog få se ;)


Nä nu ska ja packa och sen blire nog att somna till en film tror jag. Imorrn kl 9.30 så åker vi söderut :)


Ha en toppen helg alla så får ni se massa kort då jag kommer hem :)


Bjuder på en fin fin bit i repris :) Den är grrryyyyyym som jag ;) hahahah


Pöss Häjj!



Ovido - Quiz & Flashcards