Alla inlägg den 3 april 2010

Av Sofia - 3 april 2010 16:11

Ja Glad Påsk Alla Blogg Läsare, även om ni inte är många så är ni några iaf och det är juh mer än ingen :)


Allt är bara bra här med mig. Har gått ner 5 kg nu och är AS NÖJD!

allt går åt rätt håll sååå braaa :)


Ja annars då? jobbat hela veckan, var på midda hos mami o papi igår. Alltid lika trevligt :)


Idag är det fest som gäller, även om Erik smugbörja redan igår ;)

Ska till Johanna o Micke. Blir midda och fest sen ner på stan och snurra vidare.

Det är knytkalas så jag fick äran att göra paj. Så igår lagade jag 3 st kyckling pajer. Vart väldans bra tycker jag, hoppas nu bara att de går hem hos de andra men det tor jag nog :)


Nu ska jag duscha och göra mig iordning för kvällen. Är inte så peppad än men lär väöll bli det.


Bjuder på en fin bit som alltid får mig i gungning ;)


ha en toppen kvälla alla!


Pöss Häjj!

Ovido - Quiz & Flashcards