Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Sofia - 30 maj 2009 14:58

japp nu bär det av ner på stan till alla festligheter!

Detta Kommer Bli En underbar Kväll!

Vi Syns I Baren Eller Dansgolvet!

pöss Häjj!

Av Sofia - 30 maj 2009 12:03

JAHA DÅ VARE LÖRDA DÅ IGEN MINA KÄRA VÄNNER OCH

IKVÄLL VANKAS FEST PÅ HÖG NIVÅ ;)

ME LIIIKE ;)


Igår var jag elin och linda hos erik och grilla och hade fredas Mys,

Gött gött.


Ikväll blire kalas För Elsybobby. Det är varmt som fan idag så jag funderar stakt på att föröska skaffa fram ett parasoll eller nått så jag kan sitta i skuggan och gömma mig ;) hahaha

Vi ska juh sitta på hehhens syster takterass så det lär juh bli en

aning varmt dådå....

jaja får se hur det går med det. 


Kom hem för ett tag sedan har varit och hämtat en pepparkaks mamma som varit På Mallorca. Man är juh bara liiiiiite avis :(


Nä dax att syra upp saker och ting.


Ha en kalas bra dag och en Grym kväll!


Vi ses i dimman ;)


Pöss Häjj!



Ovido - Quiz & Flashcards