Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Sofia - 18 maj 2009 11:41

Ja´måndag igen då :)

 skönt med sovmorgon iaf :)

Lördagen var väldigt lyckad även om vissa fick lite för mycket innanför västen men men ;) hehe hade iaf jätte kul. Var hos Erik och kolla på Eurovision och drack vin :) skojj skojj :)

på söndan var jag inte så jätte pigg på morgonen hade skallabank som inte var av denna värld men efter lite brus och piller så gick det över mot kvällen :)

Vi Hade iaf midda hemma hos mamma och pappa för mormor som fyllde år :) Var jätte trevligt, som alltid när jag umgås med min släkt :)

Sen på kvällen vart det mera mys ;)

Ja idag månda då, jobbar kvällen ikväll :)

 Ska strax ner på stan med mia, natta och felicia och köpa lite presenter till Olivier som har 1 års kalas idag :) jag måste dock åka dit tidiagre eftersom jag börjar jobba :)

Nä nu måste jag ta och göra mig i ordning och sen ner på stan så man hinner umgås liiite iaf :)

Pöss Häjj!

Ovido - Quiz & Flashcards